Opgelost door Centraal Bureau Rijvaardigheid: Geen geldig rijbewijs op tijd ondanks vroege start van de verlengingsaanvrage

sad Opgelost
N.A.J. Beckers

Mijn geboortedatum is 24 maart 1943.
Het rijbewijs verloopt op 26 mei 2020.
Tijdig, 14 oktober 2019, gestart met aanvrage voor verlenging van rijbewijs.
Gezondheidsverklaring ingevuld en betaald.
Bericht van CBR gehad dat nog een jaar met verlopen rijbewijs mag worden gereden maar niet in het buitenland.
Woon in Zuid-Limburg met relaties in België en Duitsland en incidenteel in Engeland.
CBR zegt de procedure pas te starten 6 maanden voor 26 mei 2021!
Kom nu in de problemen ivm een afspraak 26, 27 en 28 mei 2020.
Er is geen alternatieve vervoersmogelijkheid.

Het leveren van geldig rijbewijs op een redelijke termijn en niet na bijna anderhalf jaar!!

Geachte heer/mevrouw Beckers,

Het CBR is sinds kort actief op klachtenkompas.
    Hierdoor reageer ik later op uw klacht, mijn excuses daarvoor.
    Ook ik begrijp dat het erg vervelend kan zijn dat u uw rijbewijs niet kan gebruiken in het buitenland. Wellicht kan ik iets voor u betekenen. Zou u misschien ons contactformulier willen invullen op www.cbr.nl/contact. Zodra u dit heeft gedaan krijgt u een contactnummer terug, als u deze op klachtenkompas zet ga ik er direct voor u naar kijken.

Bram de Jong
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Goedemiddag u geeft aan te wachten op antwoord van het CBR. Mijn collega heeft u gevraagd het contactformulier op onze site in te vullen zodat wij het één en ander kunnen nakijken voor u. Als u ons het contactnummer door wilt geven dan gaan wij graag aan de slag voor u.

Christine
    Geachte heer Beckers,

Bedankt voor het sturen van de contactgegevens. Ik neem vandaag nog contact met u op over uw klacht.

Lotte Prochazka
    Geachte heer Beckers,

Fijn om te horen dat het probleem is opgelost, ik zal deze klacht afsluiten.

Jenniek van Benthem

N.A.J. Beckers
Op tijd toch nog verlenging van het rijbewijs

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?