Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Geen simpatie hebben ze bij het CBR

Klachtnummer
# 391172
Gebruiker
Oude vrouw wordt niet goed te woord gestaan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder moet haar rijbewijs verlengen omdat ze 75 bijna is. Nu verloopt deze bijna en ze heeft 2 maanden geleden al een doktersbewijs dat goed is, door-gestuurd naar CBR en duurt allemaal erg lang. Ze is mantelzorger en heeft dit rijbewijs gewoon hard nodig. Heeft al toen aangegeven dat ze mantelverzorger is en graag snel behandeld wil worden. Had vandaag gebeld en na 2 kwartier aan de telefoon blijven hangen werd pas opgenomen. Ze heeft nogmaals aangegeven dat ze graag met spoed geholpen kan worden omdat ze mantelverzorger is.

Ze heeft nu ook al 2 keer gebeld en blijkt dat er niets gemeld was in de computer en de medewerkster gooide zonder pardoen de haak erop. Ombeschofd gedrag van de medewerkster en liet mijn moeder niet uitpraten.

Je bent in Nederland enkelt goed om te betalen want de centen hebben ze al binnen bij de aanvraag moest dat betaald worden.

Kunnen jullie hier ons bij helpen??

Vriendelijke groeten,

Leonie Van Zanten

De oplossing

Eens mensen beter gaan helpen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?