Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: gezondheidsverklaring werd niet gezien, daardoor langer moeten wachten.

Meryam

rijinstructeur heeft voor de zomervakantie rijtest ingediend, hierbij heb ik een brief thuisgekregen ongeveer 2 dagen voordat ik op vakantie zou gaan. van vakantie terug gekomen, afspraak voortgezet door nieuwe rijinstructeur, afspraak werd niet bekeken door jullie. hierbij zelf naar cbr gebeld, hoorde dat ik 2 herinneringen thuis opgestuurd kreeg wat niet zo was, rijstest was dus geblokkeerd voor mij, moest daardoor nieuwe gezondheidsverklaring indienen gedaan rond 20 september 2019. daarna 2 maanden lang gewacht niks gehoord tot slot heb ik vandaag (04-11-2019) gebeld bleek het dat jullie mij uit het systeem hadden weggehaald omdat jullie nog steeds geen gezondheidsverklaring zagen. laatste was van 26 juni. hierbij gezegd dat ik het wel heb gedaan 2 maanden geleden, nadat er toch goed werd gezocht bleek het een fout van hun te zijn dat ze het niet zagen bleek toch een gezondheidsverklaring van 20 september. hierbij is mijn punt dat jullie graag mijn dossier met voorrang in behandeling nemen, wegens de fout die jullie hebben gemaakt.

mijn dossier met voorrang in behandeling nemen.

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?