Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Gezondsheisverklaring met verklaring specialist aangetekend mei 2019, ik wacht op reactie CBR

In de wacht

Ik heb een gezondheidsverklaring met een begeleidend schrijven van mijn specialist gestuurd naar het CBR. Omdat de specialist verklaard dat ik verantwoord een rijbewijs kan halen. (Ben ik met rijlessen praktijk en theorie gestart op 2 april 2019). Dit heb ik per aangetekende post verzonden en is binnen gekomen op: 7 mei 2019 bij het CBR. Ik heb 26 augustus en weer op 9 september gebeld, met het enige antwoord dat het nog lang kan duren voordat er vanuit het CBR een medisch specialist mijn verklaring kan goedkeuren. Men kan geen garantie geven, maar nu denken ze in week 39 (29 september 2019) misschien naar mijn verklaring gekeken kan worden. Ondertussen ben ik al aan het lessen vanaf 2 april en maak ik extra kosten, volgens mijn instructeur gaat het erg goed. Maar kan ik nu dus geen examen aanvragen omdat het CBR op zich laat wachten. En om de vaardigheden bij te houden volg ik nu wekelijks lessen.

Zo snel mogelijk de gezondheidsverklaring positief beoordelen, zodat ik mijn (auto) praktijk examen kan gaan aanvragen. Nu lopen de kosten op omdat ik in de wacht sta. Het CBR kan geen enkele toezegging doen, wanneer ik iets van hen terug hoor. Graag wil ik tevens een onkosten vergoeding, omdat mijn kosten(lessen) nu onnodig lang door gaan, om mijn vaardigheden op peil te houden.

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?