Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Ik heb nog geen nieuw rijbewijs

Klachtnummer
# 539333
Gebruiker
J. Jong
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 4-12-2019 nieuw rijbewijs aangevraagd.
Op 9-4 -2020 is rijbewijs verlopen.
Ik heb nog steeds geen nieuw rijbewijs!

De oplossing

Zo snel mogelijk een geldig rijbewijs

1 reactie

  1. Auteur
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Datum
    Geachte heer/mevrouw de Jong,

    Wat vervelend dat uw rijbewijs intussen verlopen is. Ik kijk graag met u mee hoe het ervoor staat. Zou u daarvoor uw gegevens door kunnen geven via https://www.cbr.nl/nl/service/nl/contact/contactformulier.htm? Als u het contactnummer uit de ontvangstbevestiging hier doorgeeft kijk ik het voor u na.

    Vriendelijke groet,

    Jenniek van Benthem
    CBR Klantenservice

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen