Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Ik heb per ongeluk een vraag van mijn gezondheidsverklaring met 'ja' beantwoord en nu ben ik bijna e

Junci

Ik ben 18 jaar en volgens mijn rijinstructeur ben ik klaar om af te rijden.
Ik heb per ongeluk een vraag van mijn gezondheidsverklaring met 'ja' beantwoord en nu ben ik bijna een half jaar verder. Het is nu ook bijna een jaar geleden dat ik begonnen ben met lessen. De originele wachttijd duurde 8 weken, door de drukte zou het uitlopen tot maximaal 12 weken. Na 12 weken had ik nog steeds geen uitslag. Toen ik had gebeld werd me verteld dat de wachttijd uitliep tot 23 weken. Toen de 23 weken om waren, had ik nog steeds niks gehoord en had ik maar weer gebeld naar het CBR. Daar zei de medewerker dat het in de week van 14 oktober 2019, uiterlijk 21 oktober bekend gemaakt moest worden. Na 21 oktober had ik nog steeds niks gehoord en weer had ik het CBR gebeld. Daar werd me verteld dat ik uiterlijk aanstaande week het uitslag moest weten. Dat was vorige week dus, nu heb ik tot mijn verrassing nog steeds niks gehoord. Vandaag heb ik dus maar wéér gebeld naar het CBR, verbreekt de medewerker de telefoonlijn... Dus ik maar weer opnieuw bellen, sta ik vervolgens dik 10 minuten in de wacht. Uiteindelijk toch nog een medewerker aan de lijn gehad, die niet zomaar de lijn verbrak. De medewerker vertelde me dat het inderdaad allang bekend gemaakt moest zijn, aangezien ik nu al 25 weken aan het wachten ben. Uiteindelijk vertelde de medewerker dat hij mijn dossier bij de beoordelers ging voorleggen en dat ik misschien deze week nog iets te horen ga krijgen en anders uiterlijk volgende week. Nou ik ben benieuwd... Het zal geen verrassing zijn als ik weer niks te horen ga krijgen.

Mijn dossier eens gaan goedkeuren, zodat ik eindelijk kan afrijden.

Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Geachte heer/mevrouw Damen,

Het CBR is sinds kort actief op klachtenkompas.
    Hierdoor kan het zijn dat uw klacht op dit moment niet meer actueel is.
    Mocht dit zo zijn hoor ik het uiteraard graag. Als uw klacht nog wel actueel is vraag ik u ons contactformulier in te vullen op www.cbr.nl/contact. Zodra u dit heeft gedaan krijgt u een contactnummer terug, als u deze op klachtenkompas zet ga ik er direct voor u naar kijken.

Bram de Jong
    CBR Klantenservice

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?