Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Ik vind het absurd lang duren voordat er ook maar iets wordt besloten over mijn rijbewijs.

Ilona_lvh

Ik heb 31 juli 2019 een gezondheidsverklaring ingevuld bij het cbr, voor mijn rijbewijs die op 22 oktober 2019 is verlopen. In de bevestiging die ik kreeg stond dat ik binnen 8 weken een reactie zou krijgen.

Bijna 5 maanden later (23 december jl.) kreeg ik een bericht dat ik voor nier- en diabeteskeuring naar een arts moest. Dit heb ik op 7 januari jl. gedaan en dezelfde dag alle papieren opgestuurd. Die volgens het cbr op 14 januari jl. waren ontvangen.

Twee dagen geleden (17 februari jl.) kreeg ik een herinnering van het cbr, dat ik mijn medische gegevens nog moest opsturen, welke dus op 14 januari al binnen waren. Na 45 minuten in de wacht gestaan te hebben bij het cbr, kreeg ik de bevestiging dat het een fout was en dat ze het dus door gingen sturen voor behandeling. Weer een maand verloren gegaan dus.

Ik ben afhankelijk van mijn auto. Ik kan door medische aandoeningen niet met het openbaar vervoer en ik moet regelmatig voor controle naar het ziekenhuis.

Ik wil mijn rijbewijs verlengd hebben, het liefst zo snel mogelijk.

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?