Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Klacht uitblijven rijbewijs

riems001

Op 12 augustus 2029 heb ik een gezondheidsverklaring ingediend vanwege het bereiken van de 80 jarige leeftijd dit jaar bij het CBR aangezien mijn rijbewijs verloopt op 19 maart 2020.
Daarna alleen een brief ontvangen waarin stond dat het ontvangen was en op 28 november 2019 een brief waarin stond dat ik een jaar verlenging had maar alleen in Nederland voor een jaar.
Diverse malen gebeld met deze instantie maar te horen gekregen dat ik niet eerder dan in de maand september van dit jaar pas bericht zou krijgen en me daarna moest laten keuren door een daartoe bevoegd arts.

Het is werkelijk ten hemel schreiend dat in deze geautomatiseerde wereld waar we zo prat op gaan bij een dergelijke instantie waarvan wij als automobilisten afhankelijk zijn en ook dat er geen mogelijkheid wordt gecreëerd om een voorlopig rijbewijs te introduceren zodat je als publiek gewoon op vakantie kunt gaan.

Ik hoor om mij heen mensen die het later, zelfs vorige maand nog, al hun formulieren hebben ontvangen en zelfs al gekeurd zijn.

Aangezien mijn aanvraag ergens onderop ligt heb ik weinig hoop op een snelle afhandeling van mijn aanvraag

Eventueel een voorlopig rijbewijs zoals reeds hierboven omschreven

Geachte heer/mevrouw Kraan,

Ik begrijp dat u zich er veel zorgen maakt over uw rijbewijs.
    Ik wil dan ook graag kijken wat ik voor u kan betekenen.
    Zou u zou vriendelijk willen zijn om ons contactformulier op www.cbr.nl/contactformulier in te vullen? Zodra u dit heeft gedaan krijgt u een contactnummer terug. Als u deze op klachtenkompas zet kijk ik direct voor u.

Elroy Algoe
    Geachte heer/mevrouw Riemslag-Baas,

U heeft een vraag over uw gezondheidsverklaring. Dat is dan ook het formulier wat u kunt invullen.
    Deze vindt u op: https://www.cbr.nl/nl/service/nl/contact/contactformulier-medisch-gezondheidsverklaring.htm
    Zodra u dit heeft gedaan ontvangt u het eerder genoemde contactnummer.
    Zodra u deze op klachtenkompas zet zal ik er voor u naar kijken en contact met u opnemen.

Bram de Jong
    Geachte heer/mevrouw Riemslag-Baas,

Zodra u dit heeft gedaan ontvangt u het eerder genoemde contactnummer.

Bram de Jong
    CBR Klantenservice

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?