Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Klacht uitblijven rijbewijs

riems001

Op 12 augustus 2029 heb ik een gezondheidsverklaring ingediend vanwege het bereiken van de 80 jarige leeftijd dit jaar bij het CBR aangezien mijn rijbewijs verloopt op 19 maart 2020.
Daarna alleen een brief ontvangen waarin stond dat het ontvangen was en op 28 november 2019 een brief waarin stond dat ik een jaar verlenging had maar alleen in Nederland voor een jaar.
Diverse malen gebeld met deze instantie maar te horen gekregen dat ik niet eerder dan in de maand september van dit jaar pas bericht zou krijgen en me daarna moest laten keuren door een daartoe bevoegd arts.

Het is werkelijk ten hemel schreiend dat in deze geautomatiseerde wereld waar we zo prat op gaan bij een dergelijke instantie waarvan wij als automobilisten afhankelijk zijn en ook dat er geen mogelijkheid wordt gecreëerd om een voorlopig rijbewijs te introduceren zodat je als publiek gewoon op vakantie kunt gaan.

Ik hoor om mij heen mensen die het later, zelfs vorige maand nog, al hun formulieren hebben ontvangen en zelfs al gekeurd zijn.

Aangezien mijn aanvraag ergens onderop ligt heb ik weinig hoop op een snelle afhandeling van mijn aanvraag

Eventueel een voorlopig rijbewijs zoals reeds hierboven omschreven

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?