Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Klacht verlenging rijbewijs.

happy Niet opgelost
appelsap$1243

23 maart 2019 heb ik de papieren inclusief gezondheidsverklaring opgestuurd. 4 maanden voor de verlooptijd 20-03-2020. Zoals CBR adviseerde via TV. Ik heb al een paar keer gebeld en een e-mail gestuurd waarop ik geen antwoord krijgt. Ik mag wel één jaar blijven rijen. Mar niet naar het buitenland. Aangezien ik nog wel eens in Duitsland gaat wandelen, met vriendinnen ook van mijn leeftijd. Mis ik dit wel. Per telefoon werd ik medegedeeld dat het wel oktober kan worden. Ik ben 85 jaar maar kan nog alles ondernemen. Graag uw antwoord.
Iet Dinnessen

Per e-mail

Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Graag wil ik het één en ander voor u nakijken. Ik snap dat het vervelend is dat u niet naar het buitenland kunt met de auto. Wilt u het contactformulier op onze internetsite invullen? U ontvangt dan een antwoord per e-mail.

Groet Christine
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Dit is inderdaad erg vervelend. Ik controleer graag wat ik voor u kan doen. Als u ons een e-mail stuurt, dan vult u hiervoor een contactformulier in (https://www.cbr.nl/nl/service/nl/contact/contactformulier.htm). Na het invullen van dit formulier ontvangt u een contactnummer. Kunt u dit contactnummer aan mij doorgeven? Ik kan uw gegevens dan opvragen en controleren.

Ik hoor graag van u.

Senna Harchi
    Klantenservice CBR

appelsap$1243
Geen oplossing voor mijn probleem.

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?