Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: laat de laatste keuring vervallen ik heb geen restverschijnselen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 468050
Gebruiker
Theatertje#1960
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik moest voor mijn ogen gekeurd worden na staar operatie, vervolgens wordt ik helemaal doorgelicht omdat het cbr de verkeerde papieren toe gestuurd heeft en een gezondheids verklaring wilde hebben.
6 april verliep mijn rijbewijs en na netjes toch de keuringen te hebben gedaan vinden zij het nodig om mij nu nog naar een neuroloog te sturen waar ik pas eind september begin oktober naar toe zou kunnen.. maar ze willen wel voor 1 september de handtekeningen binnen hebben.
zo niet dan mag ik alle keuringen opnieuw ondergaan en dat alles voor alleen de ogen?

De oplossing

ik zou graag nu mijn rijbewijs willen verlengen ik ben namelijk afhankelijk van mijn auto.
laat de laatste keuring vervallen.

2 reacties

  1. Auteur
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Datum
    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je graag jouw rijbewijs verlengt wilt hebben, omdat je afhankelijk bent van je auto. Goed dat je ons hierover benadert.

    Contactformulier
    Ik wil je vragen onze contactformulier op onze website in te vullen: www.cbr.nl/contact
    Je krijgt dan, na het versturen hiervan, een contactnummer. Als je deze aan mij doorgeeft, neem ik je mail in behandeling en help ik je via die weg graag verder.
  2. Auteur
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Vos,

    Als u een klachtenformulier heeft ingevuld zal de verdere afhandeling via deze afdeling plaatsvinden. Ik hoop dat zij een oplossing voor u bieden!

    Met vriendelijke groet,

    Bram de Jong

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theatertje#1960
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen