Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: laat de laatste keuring vervallen ik heb geen restverschijnselen.

Theatertje#1960

ik moest voor mijn ogen gekeurd worden na staar operatie, vervolgens wordt ik helemaal doorgelicht omdat het cbr de verkeerde papieren toe gestuurd heeft en een gezondheids verklaring wilde hebben.
6 april verliep mijn rijbewijs en na netjes toch de keuringen te hebben gedaan vinden zij het nodig om mij nu nog naar een neuroloog te sturen waar ik pas eind september begin oktober naar toe zou kunnen.. maar ze willen wel voor 1 september de handtekeningen binnen hebben.
zo niet dan mag ik alle keuringen opnieuw ondergaan en dat alles voor alleen de ogen?

ik zou graag nu mijn rijbewijs willen verlengen ik ben namelijk afhankelijk van mijn auto.
laat de laatste keuring vervallen.

Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je graag jouw rijbewijs verlengt wilt hebben, omdat je afhankelijk bent van je auto. Goed dat je ons hierover benadert.

Contactformulier
    Ik wil je vragen onze contactformulier op onze website in te vullen: www.cbr.nl/contact
    Je krijgt dan, na het versturen hiervan, een contactnummer. Als je deze aan mij doorgeeft, neem ik je mail in behandeling en help ik je via die weg graag verder.
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Geachte heer/mevrouw Vos,

Als u een klachtenformulier heeft ingevuld zal de verdere afhandeling via deze afdeling plaatsvinden. Ik hoop dat zij een oplossing voor u bieden!

Bram de Jong

Theatertje#1960

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?