Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Laksheid bij het CBR

Vogel

Op 9-2-2020 verloopt mijn rijbewijs. Ik word dan 75 jaar. In augustus 2019 deed ik mijn aanvraag digitaal en kort daarna
werden de keuringsformulieren via de keuringsarts digitaal ingediend op 6-9-2019. Daarna hoorde ik niets meer. Begin februari 2020 via mail navraag gedaan over de voortgang van de aanvraag. Hierover kon men mij alleen vertellen dat ik door mocht blijven rijden tot 9-2-2021 en dat ik uiterlijk op 9-12-2020 bericht zou krijgen over de voorgang van de aanvraag.
Ik kan dus met de auto niet naar het buitenland en voel mij ernstig in mijn bewegingsvrijheid aangetast door de opstelling van het CBR. Ook vind ik dat er een grote mate van minachting van de burger bestaat binnen het CBR. Op de site van het CBR wordt aangegeven dat de wachttijd na de aanvraag 7 tot 20 weken kan duren. Dit kan nu tot ruim een jaar oplopen. Men heeft de zaak gewoon een jaar doorgeschoven en gaat er nu vanuit dat zij het voorlopig weer rustig aan kunnen doen.

Dat zij zich houden aan de termijnen zoals op de eigen website staat vermeld.

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?