Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Lange wachtrij voor gezondheidsverklaring en gemaakte beloftes komen ze niet na.

Rick

ik heb 26-9-2019 mijn eigen gezondheidsverklaring ingediend na een ongeval waarbij ik hersenletsel heb opgelopen. Dan geven ze een standaard reactie met dat de dit ongeveer 22 weken gaat duren. 6-1-2020 kreeg ik een reactie hierop met een verwijzing naar een keuringsarts. 2 dagen hierna heb ik een aangetekende brief op de post gedaan met daar in het verslag van de keuringsarts. Ook de revalidatie arts van Libra, waar ik op dat moment in behandeling was, heeft gezegd dat ik weer kan rijden. Na enige tijd heb ik gebeld wat de stand van zaken was. toen is de vervaldatum van mijn theorie verzet van Juni naar 1 Juli. hiermee hebben hun zichzelf meer tijd gegeven voor het beoordelen van mijn gezondheidsverklaring. Ook kreeg ik te horen dat ik vandaag(4-3-2020) uiterlijk mijn gezondheidsverklaring terug zou krijgen. Ik heb vandaag gebeld omdat ik mijn gezondheidsverklaring om 15:00 uur nog steeds niet heb en hoor net dat ik hem vandaag ook niet ga krijgen. Na 2 keer bellen willen ze mijn dossier toch bovenop leggen omdat ik vandaag mijn gezondheidsverklaring terug zou krijgen. De eerste keer kreeg ik een onbeleefd en moeilijk persoon aan de lijn die totaal niet mee wilde werken de 2 de keer gelukkig iemand die wel mee wilde helpen na lang aandringen. Ze zeggen nu dat ik 7 maart even aan moet houden als datum waarop ik mijn gezondheidsverklaring terug krijg.
Dus: Ze komen hun eigen belofte dus niet na, je word behandeld als een dossier niet als een mens, ze willen niet meewerken en handelen dingen ontzettend traag af. (dit heb ik geschreven in de tijd dat ik in de wacht stond tijdens het bellen.) Omdat ik nog geen gezondheidsverklaring heb kan ik ook nog niet mijn praktijk examen aanvragen, moet ik dan weer zo lang wachten??

een schadevergoeding, mijn gezondheidsverklaring en voorrang op mijn praktijk examen.

Centraal Bureau Rijvaardigheid is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?