Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Lange wachttijd door te kort aan capaciteit examinatoren medisch examen.

sestammis

Alleen al die laatste zin van het hierboven geschreven stukje! Hoe meer klachten hoe hoger de druk, er moet snel iets gebeuren. Bureaucratie leidt vaak tot problemen. Maak alles eenvoudiger en transparant!

Onze dochter heeft nu vier keer afgereden en zakte helaas alle keren. Telkens als er een nieuw examen werd aangevraagd duurde dat veel langer dan twee weken, terwijl de wachttijd van haar examen plaats maar één week was. Nu weet ik dat er twee weken tussen een af genomen examen en her examen moet zitten. Maar waarom er dan vier en zelfs bijna zes weken tussen zit?
Omdat onze dochter een gezondheidsverklaring heeft en de capaciteit van het aantal examinatoren dat dit zogenaamde speciale examen mag af nemen, is dus de wachttijd langer!
Je wordt dus gestraft als je een klein medisch probleem hebt, echt heel treurig!

Er voor zorgen dat medische examens sneller af genomen kunnen worden, net als de reguliere examens.

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?