Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Onjuiste en verschillende vormen van informatie door verschillende medewerkers van het CBR

Mattie1986

Zeer slechte en onjuiste informatie verstrekken over de wachttijden en vervolgprocedures voor het verlengen van mijn rijbewijs. Ik moet de procedure doorgeven naar mijn werkgever toe maar ik heb nu in 1 maand 4 verschillende datums gehoord wanneer ik uitslag krijg van de gezondheidsverklaring. Daarnaast kan het cbr mij helemaal geen informatie verstrekken over keurende artsen en de bijkomende gigantische kosten hiervan. Ook de wachttijden zijn onbegrijpelijk lang en worden door werknemers daar ingekort als dat even uitkomt om zo snel mogelijk van het telefoongesprek af te zijn. Wat leid tot onduidelijkheid, boosheid en frustratie bij mij en mijn werkgever. Ik ben als alles klopt wat mij verteld is door de vele telefonisten over de wachttijd, totaal 22 weken + wachttijd arts + 8 weken + 22 weken met een eventuele tussentijdse evaluatie+ wachttijd arts + 8 weken+ 22 weken bezig. Dit komt neer op bijna 82 weken en dan zijn de wachttijden voor een arts niet meegerekend! Dat is toch niet normaal!

Laat ze daar verdomme dezelfde richtlijnen hanteren en dezelfde informatie verstrekken. Lijkt me verstandig als er een bezem door de klantenservice wordt gehaald en er beter opgeleide en geïnformeerde mensen gaan werken.

Duidelijkheid en afspraken nakomen dat is belangrijk!

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?