Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Onterechte handeling van zaken door CBR waardoor rijbewijs ingetrokken werd

Sonya17

Door onbezorgde correspondentie van CBR is er uiteindelijk rijbewijs ondanks onze inhoudelijke uitleg en betaling van alle verplichte kosten is de rijbewijs toch ingetrokken. Bezwaar maken heeft geen nut- dat heeft CBR zelf al toegezegd. Ivm Corona crisis zijn de verplichte cursussen allemaal komen uitvallen. Laatste telefonische contact met CBR was medio april toen werd verteld na 28 april te bellen en te informeren over de nieuwe data's. We hebben inmiddels 10 keer contact gezocht met CBR elke keer ook vandaag weer ruim 29 minuten in de wacht om uberhaupt een telefoniste aan de lijn te krijgen. en ook vandaag weer wat wij op 17 april te horen kregen "Wij vinden het vervelend voor u, maar er is nog geen uitzicht op de planning voor de cursussen. hoe lang nog wachten- geen antwoord er op.
onbegrijpelijk gewoon hoe men met medemens om kan gaan en geen begrip kunnen en met namen willen tonen voor situatie als die van ons. Door de nalatigheid van postbezorger kwamen wij in grote ellende terecht zonder rijbewijs van mijn man. die dagelijks voor zijn werk ( eigenaar van een bedrijf met 25 man in dienst al 20 jaar lang- geen enkele keren eerder fout ingegaan- en krijg je dit. Advocaatkosten voor tijdelijke voorzienning lopen ook in duizenden euro''s die wij in deze nare tijden helaas niet kunnen missen :-( Alsof Coronacrisis alleen CBR heeft aangeraakt en niet andere bedrijven.. we hebben geen worden voor..

Geldigheid van rijbewijs hersteld per direct

Geachte heer/mevrouw Hansson,

Wat vervelend dat het zo loopt.
    Ik wil graag kijken wat ik voor u kan betekenen. Zou u misschien ons contactformulier op www.cbr.nl/cotnactformulier in willen vullen? Als u het contactnummer vervolgens op klachtenkompas zet kijk ik direct even voor u.

Geachte heer/mevrouw Hasson,

Helaas kan ik het nummer wat u noemt niet vinden in ons systeem.
    Ik heb van u het contactnummer nodig. Deze staat in de mail die u terug heeft gekregen naar aanleiding van het contactformulier. Zou u mij deze kunnen sturen?

Geachte meneer de Jong,

bedankt voor uw reactie.
    Gisteren na het indienen van contactformulier via CBR.nl/contactformulier, heb ik geen mail ontvangen.
    Onze dossiernummer bij CBR is 2019023385.
    Wellicht helpt dit nummer in contact te komen.
    In afwachting van uw reacties.

Goedemiddag ,

We hebben nog geen reactie gehad . Graag een reactie/oplossing/ een resultaat aub.
    Geachte heer/mevrouw Hasson,
    Helaas kan u niet helpen zonder het contactnummer. Als u geen ontvangstbevestiging heeft gekregen na het invullen is er waarschijnlijk iets niet goed gegaan. Zou u het toch nogmaals kunnen proberen? Dan ontvang ik graag het contactnummer.

Jenniek van Benthem
    Geachte mevrouw van Benthem,
    Bedankt voor uw reactie.
    Zojuist weer een contactformulier ingevuld en contactnummer is het volgende: 6454782
    Geachte heer Hasson,

Ik heb inmiddels telefonisch contact met u gehad.
    Ik hoop dan ook dat alles zo snel mogelijk plaats kan vinden.

Bram de Jong

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?