Opgelost door Centraal Bureau Rijvaardigheid: Per 1 december wil ik graag mijn nieuwe rijbewijs bij de gemeente kunnen ophalen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 405070
Gebruiker
jamin123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf juli ben ik al met mijn rijbewijs verlenging bezig en per 1 december verloopt mijn rijbewijs. Ik heb daar al meerdere keren over gebeld en stuit steeds op een call-centrum, die zegt mijn klacht door te geven aan de medische afdeling die mijn gegevens doorstuurt, die mijn medische verklaring moet beoordelen.

De oplossing

Ik heb nooit eerder problemen met het CBR gehad, alleen lukt het hun nu niet e.e.a. binnen de gestelde termijn deze keer af te wikkelen. Dit is niet mijn schuld. Ik lever alles aan (zoals gezondheidsverklaring) zoals ook bij eerdere verlengingen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Centraal Bureau Rijvaardigheid is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jamin123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen