Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Rijbewijs verlengen 75

Jokeisboos

Ik wil mijn rijbewijs laten verlengen en ik ben 75 jaar.
Ik ben getest door de huisarts en heb alles netjes opgestuurd naar u, en we kregen een berichtje dat wij niks meer hoefden te doen....... een half jaar geleden.
Ik ben inmiddels jarig geweest maar nog steeds geen goedkeuring voor mijn rijbewijs.
Ik vind dit heel vervelend.
Wat doet u daar toch allemaal.

Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Geachte heer/mevrouw Harbers,
    Ik heb geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar helaas is het mij niet gelukt om u te bereiken. In verband met de privacy mag ik hier helaas niet inhoudelijk ingaan op uw vraag. Zou u uw gegevens door kunnen geven via ons contactformulier op https://bit.ly/3brjTfE? Als u het contactnummer uit de ontvangstbevestiging hier doorgeeft dan kan ik u verder helpen.

Jenniek van Benthem
    CBR Klantenservice
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Geachte heer/mevrouw Harbers,

Jenniek van Benthem
    CBR Klantenservice

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?