Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Rijbewijs verlopen, niet in het buitenland met de auto

H. Ruizendaal

Op 03-03/2020 verloopt mijn rijbewijs.
Op 12-9/19 verlenging in gang gezet. 18-9-19 goedgekeurd. Rapport digitaal door arts verstuurd aan CBR.
Nu 21-2/20 gebeld, waar blijft mijn rijbewijs. Ik ben niet dringend en behandeling verlenging gaat op verloopdatim rijbewijs en NIET op datum indiening. Ik lig op de stapel. Basta. Voor mei hebben wij een camper vakantie gepland met 2 anderen. En in april ga ik echtpaar per auto naar Spanje brengen. Allemaal niet dringend. Moeten maar alles afzeggen en in Nederland vakantie plannen. Schandalig en daarbij de boodschap. U krijgt u rijbewijs in ieder geval vóór 03-03/2021. Conclusie wij kunnen naar waarschijnlijkheid een jaar niet met de auto of camper naar het buitenland. Enkel en alleen door hun chaos en achterstand..Hier zijn geen woorden voor. Schande en schofterig.

Opschieten. Heb meer da half jaar geleden alles voor elkaar en ik lig op een stapel. Ik rijd veel in buitenland. Haal mensen in Spanje op of breng ze weg. Zoon woont in België. Niets beroepsmatig, dus wachten tot wat zij zeggen mogelijk tot 03-03/3021 "

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?