Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Rijbewijs verlopen, niet in het buitenland met de auto

H. Ruizendaal

Op 03-03/2020 verloopt mijn rijbewijs.
Op 12-9/19 verlenging in gang gezet. 18-9-19 goedgekeurd. Rapport digitaal door arts verstuurd aan CBR.
Nu 21-2/20 gebeld, waar blijft mijn rijbewijs. Ik ben niet dringend en behandeling verlenging gaat op verloopdatim rijbewijs en NIET op datum indiening. Ik lig op de stapel. Basta. Voor mei hebben wij een camper vakantie gepland met 2 anderen. En in april ga ik echtpaar per auto naar Spanje brengen. Allemaal niet dringend. Moeten maar alles afzeggen en in Nederland vakantie plannen. Schandalig en daarbij de boodschap. U krijgt u rijbewijs in ieder geval vóór 03-03/2021. Conclusie wij kunnen naar waarschijnlijkheid een jaar niet met de auto of camper naar het buitenland. Enkel en alleen door hun chaos en achterstand..Hier zijn geen woorden voor. Schande en schofterig.

Opschieten. Heb meer da half jaar geleden alles voor elkaar en ik lig op een stapel. Ik rijd veel in buitenland. Haal mensen in Spanje op of breng ze weg. Zoon woont in België. Niets beroepsmatig, dus wachten tot wat zij zeggen mogelijk tot 03-03/3021 "

Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Geachte heer/mevrouw Ruizendaal,

Het CBR is sinds kort actief op klachtenkompas.
    Hierdoor reageer ik later op uw klacht, mijn excuses daarvoor.
    Ook ik begrijp dat het erg vervelend kan zijn dat u uw rijbewijs niet kan gebruiken in het buitenland. Wellicht kan ik iets voor u betekenen. Zou u misschien ons contactformulier willen invullen op www.cbr.nl/contact. Zodra u dit heeft gedaan krijgt u een contactnummer terug, als u deze op klachtenkompas zet ga ik er direct voor u naar kijken.

Bram de Jong
    CBR Klantenservice
    H. Ruizendaal
    Klacht over afhandeling aanvraag verlenging rijbewijs. CBR. Na aanvraag inmiddels 8 maanden geleden nog geen reactie gehad. Ik heb dit rijbewijs nodig voor ophalen minder validen uit oa Spanje en Frankrijk. Het antwoord was , dan.moeten die mensen dat zelf maar uitzoeken en misschien kreeg ik wel een herkeuring enz. Gewoon schofterig. Ik was op tijd met aanvragen. Begin september 2019 en verloop.rijbewijs begin maart. CBR DOE ER WAT MEE. IK ZIT EROM TE SPRINGEN!!
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Geachte heer/mevrouw Ruizendaal,

Ik begrijp heel goed dat u graag een reactie wilt. Zoals mijn collega echter al aangegeven heeft, wij hebben uw gegevens nodig om concrete antwoorden te kunnen geven.

Ik wil u dan ook nogmaals verzoeken om het contactformulier via onze website in te vullen en ons als reactie het contactnummer door te geven.
    Alleen dan kunnen wij uw dossier bekijken en samen met u naar een mogelijke oplossing zoeken.

Lotte Prochazka
    CBR Klantenservice

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?