Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Rijbewijs verlopen door schuld CBR wegens achterstanden.

sad Niet opgelost
# 421979
Jan

Door schuld van het CBR (veel te lange wachttijd wegens achterstanden) en buiten zijn schuld is de geldigheid van het rijbewijs van mijn oudste zoon Timothy verlopen. Hij kan geen uitstel of tijdelijk rijbewijs krijgen omdat hij niet tot de doelgroep behoort. NB: hij heeft een niet progressieve spierziekte (MD) waardoor hij wel op zijn auto is aangewezen. Bovendien woont hij (tijdelijk) in een buitengebied in de Achterhoek, waar geen of vervangend OV aanwezig is.

Ik eis van het CBR dat ze mijn zoon uitstel van verlenging van het rijbewijs verlenen dan wel een tijdelijk rijbewijs verstrekken. Dit in afwachting van de medische keuring ten behoeve van de verklaring van gezondheid (VgV).

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Jan
De 1e klacht een week geleden verstuurd. Nog geen reactie van het CBR. Inmiddels is het rijbewijs per 01-02-2020 verlopen. Vandaar nu 2e klacht met eis uitstel van verlenging dan wel tijdelijk rijbewijs. Dus hiermee tevens dringend verzoek aan CBR om te reageren en met een oplossing te komen.

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?