Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Slechte service en erg trage communicatie!

Klachtnummer
# 366100
Gebruiker
Marjolein
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 11 weken moeten wachten op de terugkoppeling van het CBR over de medische keuring. Mij werd 6 weken verteld. Tussendoor 6 keer gebeld met update en brief zou steeds komen. Op het laatst geeist dat ik brief snel zou ontvangen. Eenmaal ontvangen zou ik snel een rijtest kunnen maken. Eerst schijnt nu beschikbaar te zijn over een maand. Dan loopt mijn theorie af, ik heb deze haast al doorgegeven en zou rekening mee worden gehouden, helaas dus niet. Terwijl vertraging buiten mij om heeft plaatsgevonden. Daarnaast vind ik de wachtrij via de telefoon belachelijk! vaak 20 tot wel 45 min (!!!) in wachtrij gestaan. Dit op verschillende tijdstippen gedurende de dag.

De oplossing

De kosten vergoeden voor de extra rijlessen die ik in de tussentijd heb moeten nemen en een verlening van mijn theorie examen door de opgedane wachttijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties