Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: slordigheid en gebrek aan kundig personeel

Klachtnummer
# 365843
Gebruiker
johanna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben al maanden bezig mijn rijbewijs te verlengen, mijn eerste keuringsrapport is gedateerd en opgestuurd naar CBR op 25 januari 2019, blijkt nooit aangekomen te zijn, achtergekomen na diverse mails en een telefoongesprek. Opnieuw opgestuurd daarna een nieuwe keuringsaanvraag voor oogarts, daar ook geweest en opgestuurd, nu is rijbewijs verlopen en wacht nog steeds op verdere berichten. Kan dus niet meer uit de voeten door RA

De oplossing

Zorgen dat ik rijbewijs krijg, zodat ik weer een dokter, boodschappen en andere dienstverleners kan bezoeken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties