Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Te lange wachttijd voor verlenging rijbewijs

HugoMendez

Een klacht betreffend verlenging van rijbewijs.
Na 5 jaar in het buitenland te zijn verbleven heb ik opnieuw mijn rijbewijs willen verlengen. Hiervoor moet ik tot mijn verbazing ongeveer 5 maanden op wachten, wat ik niet vind kunnen. Ik heb mijn rijbewijs nodig voor werkdoelen. De afstand tussen woon- werkverkeer is namelijk 20 km en het is onmogelijk met openbaar vervoer te bereiken vanwege onregelmatige werktijden. Ik ben afhankelijk van dit werk en heb daarom met spoed het CBR willen contacteren. Ik heb telefonisch mijn situatie aan het CBR uitgelegd en heb jammer genoeg geen snellere oplossing voor mijn situatie kunnen vinden. Voor zo ver ik begrijp is een klacht indienen de enige manier om de aanvraag te kunnen verspoeden. Ik hoop op jullie medewerking en op een snel antwoord.

Ik wil dat mijn aanvraag wordt verspoed. Ik heb mijn rijbewijs nodig voor werkdoelen.

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?