Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: tijdverdrijf van het cbr

Knaaki93

na 2.5 jaar zonder rijbewijs te hebben gezeten uiteindelijk naar het onderzoek gegaan. Geslaagd voor het onderzoek, zou je denken ik kan weer auto rijden, ik ben weer rijgeschikt. Auto theorie gehaald eind december, wil ik me aanmelden voor het praktijk examen moet ik een gezondheidsverklaring kopen. Dat terwijl ik net 2 maanden geleden rij geschikt ben verklaard. Nu is dat het probleem niet, ben nu bijna in juni nog steeds geen gezondheidsverklaring, en de tijd dat me theorie geldig is, is ook maar een jaar. Met andere woorden, waardeloos bedrijf.

Mijn gezondheidsverklaring claimen, of de geldigheidsduur van mijn theorie verlengen.

Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Geachte heer Koot,

Ik kijk graag met u mee waarom het zolang duurt, zou u daarvoor toch zo vriendelijk willen zijn om ons contactformulier in te vullen op www.cbr.nl/contactformulier? Als u het contactnummer uit de ontvangstbevestiging hier doorgeeft kan ik meteen voor u kijken.

Elroy Algoe
    CBR Klantenservice

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?