Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Toch blijven ze mails doorsturen dat ik niet voledig heb ingedient,

Klachtnummer
# 433156
Gebruiker
Hannij
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 5 december 2019 heb ik een rijbewijskeuring ondergaan bij de cardiologie.en het ziekenhuis heeft de stukken van de keuring doorgestuurd naar het CBR.tevens heb ik digitaal mijn gezondheidsverklaring via digiD van het CBR ingevuld en betaald.

De oplossing

Ik sta machteloos en ik wil dat het CBR het keuringsrapport doorsturen dat ik bij het gemeentehuis mijn rijbewijs kan verlengen.

3 reacties

  1. Auteur
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Dubelaar-Kwast,

    Het CBR is sinds kort actief op klachtenkompas.
    Dit betekent dat ik later reageer op uw klacht, mijn excuses hiervoor.
    Graag zou ik voor u willen kijken wat ik voor u kan betekenen. Zou u ons contactformulier in willen vullen op www.cbr.nl/contact? Zodra u dit heeft gedaan krijgt u een contactnummer terug, als u deze op klachtenkompas zet ga ik er direct voor u naar kijken.

    Met vriendelijke groet,

    Bram de Jong
  2. Auteur
    Hannij
    Datum
    Geachte.
    Ik ga dat zeer snel doen,ik zal de mails die verstuurt heb aan u doorsturen.
  3. Auteur
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Datum
    Dank u wel. Uw reactie wachten wij af.

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen