Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: traag kunnen niks betekenen

# 432070
Rik

Rijbewijs keuring aangevraagd in november rijbewijs verloopt 1 mei door medische redenen heb ik mijn rijbewijs maar voor 1 jaar terug gekregen.

Nu kan ik pas in mei de keuring doen en diverse malen contact gehad met cbr over de voortgang in januari,februari,maart dat ik mijn rijbewijs echt nodig heb voor mijn zieke vader en werk en met een beetje pech de termijn die de arts heeft 8 weken cbr 1 week en 1 week rijbewijs aanvragen zit ik meer dan 10 weken zonder rijbewijs terwijl ik dit dus 150 dagen voor verloop heb aangevraagd. nu schuiven ze het af op de corona maar dit klopt van geen kant zo raken mensen hun baan kwijt terwijl er voor de oudere wel een compensatie regeling is van een jaar

tijdelijk rijbewijs of bespoedigen aanvraag

Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Geachte heer/mevrouw Van Tent Beking,

Het CBR is sinds kort actief op klachtenkompas.
    Hierdoor krijgt u nu pas onze reactie. Mijn excuses daarvoor.

U geeft aan dat u tijdelijk zonder geldig rijbewijs komt te zitten en dat dit voor u een probleem is. Ik wil graag met u meekijken. Daarom vraag ik u ons contactformulier in te vullen op www.cbr.nl/contact. Zodra u dit heeft gedaan krijgt u een contactnummer terug, als u deze op klachtenkompas zet ga ik er direct voor u naar kijken.

Lotte Prochazka
    CBR Klantenservice
    Rik
    6355586 is het nummer van het contact formulier bedankt alvast
    Centraal Bureau Rijvaardigheid
    Geachte heer van Tent Beking,

Ik heb uw contactformulier per e-mail beantwoord.

Jenniek van Benthem
    CBR Klantenservice

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?