Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Traagheid van behandeling van je gezondheidsverklaring en goedkeuring

Eekie

Per 1 mei is mijn rijbewijs verlopen, aangezien ik diabetes heb moet ik een medische verklaring overleggen. Deze heb 10 januari opgevraagd en traject gestart. Ik ben naar oogarts en keuringsarts geweest, helaas wilde de oogarts alleen voor 5 jaar goedkeuren hoger ging hij niet ook niet als je niks mankeert aan de ogen (dan kan hij over 5 jaar weer geld innen) maar goed. 8 maart zijn de papieren bij het CBR binnengekomen. Daarna verschillende keren gebeld met CBR maar je krijgt elke keer een ander verhaal te horen. Per 1 mei mag ik niet meer rijden, Ik heb nu al 2 dagen thuis gezeten doordat collega in ziektewet zit en ik niet mag rijden.
Ook nog onnodige kosten gemaakt omdat ik pas op 16 mei te horen kreeg dat de papieren niet goed zijn ingevuld door de keurdokter, waardoor ik noodgedwongen naar Grootebroek moest rijden vanuit Heerhugowaard om snel het formulier juist in te laten vullen. Dezelfde dag weer opgestuurd maar ja hoe lang duurt het nu voordat het weer wordt ingeboekt.
En nog steeds geen rijbewijs. Vind het schandalig ik ben op tijd begonnen het kost me heel veel geld want ook om snel naar oogarts en keurarts te moeten heb ik vrij moeten nemen. Vind het schandalig dat de overheid hier niet eerder ingrijpt.
Zit nu al 21 dagen zonder rijbewijs !!!! Hoelang moet dit nog duren!! Straks krijg ik groen licht en dan ga ik natuurlijk een spoedprocedure opstarten maar dat kost me ook nog eens extra geld.

Ik wil dat het bedrijf mijn aanvraag deze week nog gaat afronden ik kan er niks aan doen dat hun een organisatorisch probleem hebben. Huur dan meer mensen in of bedenk een noodoplossing!!! Ik heb al meer dan 30 jaar mijn rijbewijs en nu mag ik niet meer rijden omdat er een probleem is bij het CBR hope kan dit!!!!!
Wie gaat al mijn kosten vergoeden?
ongeveer 4 uur ivm oogarts en keurdokter
tot nu toe 2 dagen thuis ivm ziekte collega!!!
Bezinekosten HHW - Grootebroek
Straks extra kosten spoed procedure rijbewijs
Ben straks meer dan 350 euro kwijt voor een rijbewijs kan me niet voorstellen dat de bedoeling is!!

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!