Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Vervolg op het ingenomen rijbewijs en het opleggen van een LEMA!

karma2019

Dus in de klacht die ik hiervoor had geplaatst zag u alleen de ontvangen emails van het CBR. Nu om alles duidelijk te maken zal ik de fouten en leugens opnoemen van het CBR en de Politie. Dus op 4 juni 2013 heb ik een 1 zijdig ongeluk veroorzaakt met alcohol op, Volgens de mededeling die het CBR van de politie heeft ontvangen zou ik destijds 360 ug/l hebben geblazen. Nu feit 1: Op een mobiele blaasapparaat kunnen de agenten geen precieze ug/l aflezen maar alleen een indicatie! Dus een P/A=pass/alert , A=alert en de F=fail. In mijn geval is het vermoeden dat ze een A hebben afgelezen en de indicatie is dat bij ademanalyse een hoeveelheid alcohol boven de vervolgingsgrens van 235 ug/l wordt aangetroffen (300-650 ug/l). Het voorlopig alcoholonderzoek op straat, ook wel de blaastest genoemd, is het onderzoek waarbij u als bestuurder moet blazen in een speciale alcoholtester die de politie bij zich heeft. Een bestuurder is verplicht om mee te werken aan dit voorlopig alcoholonderzoek. In de email die ik heb ontvangen van het CBR verklaren ze volgens de mededeling van de politie dat ze een 360 ug/l hebben afgelezen en in eerste instantie zeggen ze dat ze mij vervolgens hebben aangehouden en op het politiebureau een ademanalyse hebben gevorderd! Voor alle duidelijkheid: Ik ben nooit aangehouden geweest en ben nooit meegenomen naar het politiebureau Trageldam te Sluis. Ik heb nooit een ademanalyse moeten afleggen. In de laatste email word door het CBR verklaart dat ik inderdaad alleen een blaastest in de ambulance heb afgelegd en dus nooit ben aangehouden noch meegenomen voor een ademanalyse op een politiebureau in Sluis die niet eens bestaat. Wat ze in de 2e email volgens de mededeling van de politie in eerste instantie wel beweren! Dus om een LEMA op te kunnen leggen zou 350 ug/l voldoen. En wonder boven wonder zou ik 360 ug/l hebben geblazen op een alcoholtester op straat!? Dus alles word aan elkaar gelogen en nog verandert het CBR hun standpunt niet? Deze mensen proberen zichzelf te overtuigen van hun gelijk , terwijl ze gewoonweg liegen in je gezicht !

De leugens erkennen, de feiten van de leugens te onderscheiden en mijn rijbewijs onmiddelijk terug te geven!

Wij vinden dat Centraal Bureau Rijvaardigheid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?