Klacht Centraal Bureau Rijvaardigheid: Weigering terugbetaling onterechte gezondheidsverklaring,

Sam

Ten onrechte 37,80 voor een gezondheidsverklaring betaald die ik niet nodig heb. Het CBR weigert terugbetaling.

Het betaalde bedrag terugstorten.

Geachte heer/mevrouw Walters,
    Ik kijk graag met u mee wat er speelt. Zou u daarvoor uw gegevens door willen geven via ons contactformulier op https://www.cbr.nl/nl/service/nl/contact/contactformulier.htm? U krijgt dan een ontvangstbevestiging met een contactnummer, als u dat nummer hier doorgeeft kan ik meteen voor u kijken.

Vriendelijke groet,

Jenniek van Benthem
    CBR Klantenservice
    Sam
    Beste Jenniek, dit is reeds gebeurd. Uw collega Monique Streutgers heeft helaas geen oplossing geboden, vandaar mijn klacht via dit forum.
    Klachtnummer #6648486
    Geachte heer/mevrouw Walters,

Mijn collega heeft dit correct aan u doorgegeven.
    Ook is dit onderdeel van de algemene voorwaarden waar u mee akkoord gaat.

Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd.

Bram de Jong
    Sam
    Triest dat dit bij een organisatie als CBR zomaar kan. Er is ten onrechte 37,80 door CBR geïncasseerd.
    Geachte heer/mevrouw Walters,

Ik begrijp echt dat dit geen fijne boodschap is.
    U heeft echter zelf deze betaling verricht en dit zelf aangevraagd.
    Van onterecht incasseren in dus geen sprake.

Met vriendelijke goet,

Bram de Jong

Sam
Ik werd verplicht om een keuze te maken uit diverse opties imv een gezondheidsverklaring. De juiste optie stond er niet bij, maar wel dat ik verplicht was om een keuze te maken. Dit heet misleiding. Ik ben dus geen gezondheidsverklaring verplicht en dus is deze onterecht betaald. Ja ik heb zelf de betaling verricht omdat ook IDEAL verplicht was. Is het nu zo moeilijk om een onterecht betaald bedrag terug te storten???

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau Rijvaardigheid?