Klacht Centraal Bureau voor de Statistiek: De Centraal Bureau voor de Statistiek moet mij met rust laten en mij geen brieven sturen.

Rianne25

De Centraal Bureau voor de Statistiek is al 3 weken ongevraagd mij brieven aan het sturen om een 'Enquête Beroepsbevolking' in te vullen. Ik wil deze vragenlijst helemaal niet invullen. CBS geeft aan dat ze de privacy van mij hebben gewaarborgd maar ze weten wel precies dat ik deze vragenlijst nog niet heb ingevuld. Ik ben gesteld op mijn privacy (en mijn tijd!) en ga daarom geen vragenlijst invullen!

Ik wens geen brief, telefoon of mail van de Centraal Bureau voor de Statistieken te ontvangen. Ik wil met rust gelaten worden door het Centraal Bureau voor de Statistieken. Ik wil dat de CBS op hun website/brief een mogelijkheid geeft om je af te melden voor dit soort onzin.

Wij vinden dat Centraal Bureau voor de Statistiek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau voor de Statistiek?