Klacht Centraal Bureau voor de Statistiek: Zeg steeds dat ik niet méér gebeld wil worden,maar ze blijven doorgaan

Klachtnummer
# 361683
Gebruiker
Karona
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb al 20 keer aangegeven dat ik niet aan enquête mee wil doen,maar elke dag bellen ze me zeker 4 keer

De oplossing

Me uit hun bestand schrappen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Centraal Bureau voor de Statistiek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Centraal Bureau voor de Statistiek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen