Klacht Centraal Energiebeheer: Aanhoudende belterrur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449930
Gebruiker
Giraf15@
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ze deden zich voor als mijn energiebeheer. Ze hebben al mijn informatie ik heb het energie contract niet bevestigt toch stond er een energiecontract in de mail. En bellen doen ze iedere dag. Ook als ik zeg niet meer gebeld wil worden. Dit gaat al maanden zo

Gewenste oplossing

Heb ik zelf al geregeld
Geboden oplossing
Dat zij mijn rekening van de energiezouden overnemen is van mij geen oplossing. Ik wil dat ze niet meer bellen. Ik neem nu de telefoon niet meer op
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Centraal Energiebeheer
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Krootjes,

    Wij danken u voor uw feedback. Uw klacht word onderzocht. Wij komen hier op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Thomas Janssen
    Manager Backoffice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Centraal Energiebeheer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen