Klacht Centraal Energiebeheer: constant opgebeld worden terwijl ik dat niet wens

Klachtnummer
# 471829
Gebruiker
Kreeft88#236
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al eerder een klacht ingediend. opgebeld door de manager van Centraal Energiebeheer met een geslijm van we zullen u niet meer lastig vallen. ook aangemeld bij het Bel me niet register.
maar wat doen die criminelen van centraal energiebeheer bellen nu met een 06 nummer.
Leidinggevende zal er wel achter staan.
ik wil geen telfoon meer van hun en vooral geen excuses van de manager of teamleiding, want die kletsen ook maar wat

De oplossing

duidelijk doorgeven dat hun werknemers stoppen met bellen, op welk nummer dan ook
Ik wens geen enkel contact meer met dit bedrijf en ik hoop dat het tot ze doordringt. Maar ik twijfel

2 reacties

  1. Auteur
    Kreeft88#236
    Datum
    het was een zekere man genaamd Onno of Otto
    zijn 06 nummer weet ik niet,
    twee keer achterelkaar gebeld en ook gisteren. Twee keer. met het 020 nummer heb ik laten blokkeren bij het bel me niet register.
    Dat schijnt voor jullie niets uit te maken.
    Ook al staan jullie met stip op nummer 1 bij Kassa en Radar jullie gaan maar door.
    Ik ben hier niet van gediend, excuses is bij jullie een wassen neus.
    Daar geloof ik niet meer in
  2. Auteur
    Centraal Energiebeheer
    Datum
    Geachte heer van Loon,

    Collega geeft aan gebeld te hebben via onze vaste telefoonnummer. Hij geeft aan niet met zijn mobiel gebeld te hebben. De enige manier hoe we kunnen verifieren is door zeker te weten om welke mobiele telefoonnummer het gaat. Als u dat aan mij kunt geven, kan ik het voor u uitzoeken en het voor u oplossen, indien dat het geval is. In het gesprek zelf was Otto beleefd en respecteerde de keuze van u vrouw. Het telefoonnummer is in ieder geval uit het systeem verwijderd.

    Met vriendelijke groet,

    Sophie de Wit
    Backoffice manager

Ook een klacht indienen over Centraal Energiebeheer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen