Klacht Centraal Energiebeheer: Misleiding, leugens en oplichting

Klachtnummer
# 428937
Gebruiker
Gebruiker1573034078
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Oplichting!

Klinklare leugens over goedkoper tarief. Is niet zo! En toch door blijven drammen.

Als ik de tarieven en 't contract wil controleren met mijn huidige tarieven en contract: "ik geef u een (1) kans meneer, u kunt nu kiezen voor a, succesvol afronden van de deal, of b. Annuleren van de order." en vervolgens "Meneer wie is hier nou de energieadviseur? " Ook wordt er gedramd om maar akkoord te gaan aan de telefoon. U kunt er toch binnen twee weken vanaf meneer dus nu moet u akkoord geven.

Misleidend omdat er wordt gedaan alsof ik garantie heb op mijn bestaande contract. En dat ik daarom recht zou hebben op de laagste prijs. Wederom leugens want de totale prijs is duurder(!) en het contract langer dan ik wil. Misleiding en oplichting!

De oplossing

Al mijn gegevens verwijderen uit hun systeem. (AVG!) met bewijs daarvan.

Mij nooit meer contacten. En publiekelijk verklaren dat zij afstand doen van dit soort praktijken (en opvolgen) . En de verkoopster eens goed aanspreken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Centraal Energiebeheer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen