Klacht Centraal Energiebeheer: neigt naar oplichting, zwaar opdringering, verdraaien de waarheid

Klachtnummer
# 522878
Gebruiker
wm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

foutieve informatie, zeer opdringerig, na de offerte via de mail ontvangen te hebben, deze afgewezen. Er zou nog gebeld worden om dingen te checken en van de nieuwe leverancier zou een welkomstbrief volgen, maar nooit gehad na afzegging dus dacht dat het in orde zou zijn. 1.5 maanden later wordt er ineens weer gebeld dat je nieuwe contract is ingegaan (wat dus niet klopt, want na check bij huidige leverancier en de zgn nieuwe leverancier is dat valse informatie) en in discussie gaan dat je wel de offerte getekend zou hebben, betwisten dat je hebt geannuleerd enz. Heel vervelende mensen, niet betrouwbaar m.i.

De oplossing

Mij nooit meer contacten

0 reacties

Ook een klacht indienen over Centraal Energiebeheer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen