Klacht Centraal Tapijtreiniging Hali Yikama: Beschadiging gordijnen

Mariam

Op 1september 2015 heb ik voor het eerst mijn gordijnen laten wassen .4 stuks fluwelen dikke gordijnen.mijn gordijnen is helemaal beschadigd. Er valt stukjes wol naar beneden .ik heb ze gebeld en hij is 7sept bij mijn huis geweest om te kijken . Hij zegt er is niks aan de hand , de gordijnstof kan veranderen tijdens het wassen en stukjes wol wat er vanaf viel is normaal zegt hij. Ik heb hem foto laten zien hoe het eruit ziet voordat ik heb laten wassen. Hij ziet het verschil en zegt lees op de factuur,wij zijn niet aansprakelijk voor schade van tapijt . Ik zei Er staat niet ook gordijnen. Ik vroeg aan hem zijn jullie verzekerd , hij zei nee . Hij heeft weer de gordijnen meegenomen en zei ik was het opnieuw. Ik zei heeft geen zin het is beschadigd. Toch heeft hij meegenomen. 15sept heeft de bezorger gebracht . Het is nog steeds beschadigd . Ben naar zijn kantoor gegaan en hij werkt niet mee ik moest van hem een advocaat nemen

Ik wil zelfde gordijnen hoe die was . Ik weet niet of ik die nog kan vinden .het is echt een mooie dikke kwalitijd gordijnen. Anders de waarde van mijn gordijnen die ik heb gekocht

Wij vinden dat Centraal Tapijtreiniging Hali Yikama hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!