Klacht Centraal Invorderings Bureau: Bedrag teruggestort zonder medeweten en dan doorverwezen naar incassobureau vanwege niet betalen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 530011
Gebruiker
Gebruiker1546614974
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aanmaning ontvangen van CIB omdat een betaling bij Klarna niet betaald zou zijn. Bij mijn weten is deze bestelling gewoon betaald. Toen ik dit navroeg bleek dat de betaalde bestelling - zonder mijn medeweten - is teruggestort en dat - eveneens zonder mijn medeweten - de betaling is overgedragen naar het CIB met een meerkosten van 40 euro. Dit lijkt mij een onjuiste gang van zaken. Ik zou de factuur willen betalen van de afgenomen goederen, maar zonder die 40 euro meerkosten.

De oplossing

Ik wil graag de factuur betalen zonder die 40 euro meerkosten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1546614974
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Centraal Invorderings Bureau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen