Klacht Centraal Invorderings Bureau: Belagelijke manier van werken van cib

Gordijn

Na bijna 2 jaar nog een rekening probeeren te innen voor online voor aparaaten die ik trug gestuurd heb na 8 maanden vroegen ze om bewijs wat ik natuurlijk nooit zo lang ga bewaaren toen was er op een gegeven momend 5 dagen voor online om andworden te geven op mijn tegen bewijs namelijk een band recorder van een gesprek met de online medewerker die toegaf dat hun fout zaten om me na 4 maanden nog om aparatuur te vragen uiteindelijk hebben ze een doos gestuurd en heb alles trug gestuurd en dan 8 maanden later nog om geld durven vragen die cib ziet ook dat online fouten maakt maar blijfd drijgen om geld te krijgen

Ik zou graag willen dat ze zelf in zien dat zij fout zitten en ik wil een excussis en een vergoeding voor de 10 uur tijd die ik heb moeten maken voor hun probleem

Gordijn
    Ze blijven probeeren geld te krijgen voor shit waar ze geen recht op hebben mag dit eigelijk wel? Waarom bestaat een bedrijf als dese die ook nog eens in prive gegevens handeld??

Gordijn
Ze blijven stalk gedrag vertonen door midel van telefoontjes brieven mailtjes bedreigingen en zo voord ik begrijp niet dat een bedrijf als deze bestaan kan

Ook een klacht indienen over Centraal Invorderings Bureau?