Klacht Centraal Invorderings Bureau: betreft oneigenlijke incasso's

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 265789
Gebruiker
Gerard 1946
Datum
1 reactie

Details

De klacht


ongewenste en onrechtmatige incasso van CIB.
betreft Mempay B.V. inzake CRS
eerder verzonden klacht over vreemdgaanclub
ontvangen van finance@crs.co.uk
betreft dossier 90415381 en 904115397
betreft basisbedrag 49.95 na kosten 90.02
heb nooit een jaarcotract of iets dergelijks met hun afgesloten .
kreeg automatische incasso's via mijn bank en heb deze teruggeboekt,
toen begon de ellende. eerst van Mempay en later van CIB
het riekt hier naar oplichting/flessentrekkerij

De oplossing


onmiddellijk stopzetting van deze praktijken royering van dit lidmaatschap.
een excuus zou het minste kunnen zijn en compensatie van de nog niet terug geboekte incasso's

1 reactie

  1. Auteur
    Gerard 1946
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerard 1946
Datum
Uiteindelijke oplossing
dossier 90415397 is gesloten. gelijktijdig met het melden van dit dossier vermelde ik ook een tweede dossier nl. 90415381 dit betrof dezelfde klacht maar hier wordt niets van vermeld. of zijn beide dossiers gelijktijdig gesloten ?? m.vr. gr. G. v. Dongen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Centraal Invorderings Bureau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen