Klacht Centraal Invorderings Bureau: CIB blijft Minderjarige dreigen!

HenkRotterdam

Het verhaal begint bij Superpointstore.com waar mijn 13 jarige dochter denkt een gratis kadootje voor haar vader te kunnen krijgen. Dit kado wordt inderdaad geleverd, maar wordt na 2 weken voorzien van een factuur en een nieuwe 'bestelling'. Blijkt dat je hier aan vast zit omdat het niet is terug gestuurd.

Er is contact geweest met hen en we konden het allemaal terug sturen omdat het om een minderjarige gaat.

Vervolgens blijven zij facturen sturen en alle contact die is geweest brengt geen verheldering tot wij op een gegeven moment het zat worden en een bedrag (opgelopen) van ruim 36 euro betalen.

Vervolgens blijft het CIB herinneringen sturen aan mijn MINDERJARIGE dochter. Ik heb hen (niet zo netjes) laten weten dat het betaald is.

Tot vandaag weer een dreigende mail naar mijn MINDERJARIGE dochter wordt gestuurd. Ik ben dit bedrijf meer dan zat en hoop eigenlijk voor de rechter te moeten komen. Ik zal dan ook zorgen voor wat extra media aandacht.

STOP MET HET LASTIG VALLEN VAN MIJN MINDERJARIGE DOCHTER

HenkRotterdam
    Maar ook totaal geen reactie van deze oplichters gekregen.
    HenkRotterdam
    En weer een week verder. Nog steeds niets gehoord. Ik laat het wel voorkomen bij de rechter. Tevens zal ik alle gegevens doorsturen naar Kassa TV. Misschien dat zij verder komen bij deze oplichters.
    HenkRotterdam
    Weer week verder, ze hebben eindelijk zelf contact gezocht met hun 'opdrachtgever', en na overleg is het eindelijk afgesloten. Maar excuses aan mijn minderjarige dochter? Nee, dat kan er niet van af.
    Ik blijf het zeggen : PAS OP VOOR DEZE OPLICHTERS

HenkRotterdam
ook via klachtenkompas wordt niets opgelost.

Ook een klacht indienen over Centraal Invorderings Bureau?