Opgelost door Centraal Invorderings Bureau: Dossier 90015666 (Mempay/OD Payments)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 143984
Gebruiker
Tomgrunn
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Goedenavond,

In bovenstaand dossier nog steeds geen beweging, behalve brieven met dreigende taal. Zonder echt een inhoudelijke behandeling van de feiten.

De communicatie is uitermate bedroevend en geeft mij de indruk niet serieus genomen te worden.

De oplossing

Afstemming hoe verder met deze kwestie.

8 reacties

  1. Auteur
    Centraal Invorderings Bureau
    Datum
    Geachte heer Kolling,

    Helaas heeft u uw klacht niet eerder bij ons gemeld, wij hadden u direct kunnen helpen.

    Uw factuur blijkt inderdaad gecrediteerd te zijn door onze opdrachtgever. uiteraard hebben wij het dossier direct voor u gesloten.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
  2. Auteur
    Tomgrunn
    Datum
    Goedemiddag,

    Sluiten van het dossier is een goede zaak.
    Graag de 100 euro die op 4 december op jullie derden rekening is gestort terugstorten aan ondergetekende?

    Met vriendelijke groet,

    Harry
  3. Auteur
    Centraal Invorderings Bureau
    Datum
    Geachte heer Kolling,

    Wij hebben geen betaling van €100.- ontvangen. ook heeft onze cliënt geen betaling mogen ontvangen. Wellicht heeft u direct aan OD Payments betaald?

    Om het een en ander voor u uit te zoeken hebben wij het betaalbewijs van u nodig.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
  4. Auteur
    Tomgrunn
    Datum
    Op 4 december is EUR 100 betaald op bankrekening
    NL84RABO0144660075 TNV St. Derdengelden CIB te Rotterdam.

    Het geld kwam vanaf bankrekening:
    NL72INGB 0005099954
    TNV HBG KOLLING

    Graag uw bankrekening raadplegen en het bedrag aub terugstorten .
  5. Auteur
    Centraal Invorderings Bureau
    Datum
    Geachte heer Kolling,

    Wij gaan het uitzoeken, u krijgt zo spoedig mogelijk bericht.
  6. Auteur
    Tomgrunn
    Datum
    Goedenavond,

    Bedankt voor uw bericht.
    Ik wacht uw reactie af.

    Met vriendelijke groet,
    Harry
  7. Auteur
    Centraal Invorderings Bureau
    Datum
    Geachte heer Kolling,

    Wij hebben uw betaling getraceerd. Wij zullen vandaag nog uw betaling terugboeken.

    Fijne dagen toegewenst.

  8. Auteur
    Tomgrunn
    Datum
    Afwikkeling was goed.
    Wacht nog op terugstorting van geld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tomgrunn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Centraal Invorderings Bureau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen