Klacht Centraal Invorderings Bureau: Een bezwaar maakt voor Cib invoderings Bureau

Gebruiker1601020410

Geachte heer mevrouw /
Ik heb een klacht bij Incasso.
CiB Centraal invorderings Bureau.
Retour:3072 AP/ 159/Rotterdam

Hier werd vorig jaar een klacht ingediend bij de bedrijf computerhulpstation.nl 2020 em deze monteur was nooit bij mijn thuis geweest. wij heb gesprokken via telefoonlijn.
de menner heeft mijn niet kunnen help omdat mijn computer had ik probleem met geheugen hij heeft me achtergelater zonder mail en de telefoon ophangen de het enige wat hij deed was downloaden incredimail deze dienst is niet meer in dienst.hij stuurde me een rekening van 49,00 euro hoe ik hier in het jaar 2020 een klacht over hem heb ingediend met dit dossiernummer 482161 Deze meneer belt me ​​en vraagt ​​of ik de klacht wil Verwijderen bij de Klachtenkompas dat ik niet hoefde te betalen.
Hij regeert weer als Factuur Nummer 20717373 49.95 17-09-21
geld gevraagd 49,95 incass CiB Ik betaalde met een protestdag 19-4-2021 49,95
Cib Incasso stuurt nog een briefje van 90,49 los dit op

Ik heb een e-mail gestuurd om Incasso Cib Assistent te vertellen wat er is gebeurd. Ze kwamen me aanvallen en vroegen onrechtvaardig geld.

en stuur nog een notitie van 90,49

Gebruiker1601020410
Deze bedrijf heeft niet oplossen. 1. klacht stuurt een nota voor mij om te betalen met kennis van het verhaal.2. De monteur kwam nooit bij mij thuis. 3. De hulp van de monteur was niet geldig. 4. De monteur heeft mijn microsoft-envelop verwijderd. 5. Gedownloade Incredimail is niet meer in dienst. 6. van monteurs samen met de CiB Incasso die ze oneerlijk geld willen .ontvangen. Telefoon is op afstand doet zijn werk niet goed.

Ook een klacht indienen over Centraal Invorderings Bureau?