Opgelost door Centraal Invorderings Bureau: Geen inhoudelijke afdoening

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 550517
Gebruiker
JES de Jong
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al maanden in contact tevkomen. Ondanks bellen en mailen en een ingediende klacht hierover bij CIB blijft antwoord uit. Wel blijf ik aanmaningen ontvangen. Telefonisch vaak niet bereikbaar.

De oplossing

Ik heb alle bewijzen geleverd, ben te alle tijden bereid geweest de te hoge rekening te betalen (voor niet gelverde producten), maar betaal niet de incassokosten.

4 reacties

  1. Auteur
    JES de Jong
    Datum
    Ik wacht nog op een reactie
  2. Auteur
    JES de Jong
    Datum
    Ik wacht nog op een reactie. Dit lijkt me geen malafide bedrijf.
  3. Auteur
    JES de Jong
    Datum
    Ik wacht nog op antwoord
  4. Auteur
    JES de Jong
    Datum
    Ik wacht nog op antwoord, zowel online als per post geen reactie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JES de Jong
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dossier is gesloten, de extra kosten hoeven niet betaald te worden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Centraal Invorderings Bureau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen