Opgelost door Centraal Invorderings Bureau: Ik kreeg een aanmaning van het CIB die bestemd is voor een mij onbekend persoon op mijn eigen adres.

content Opgelost
A.Bischoff

Ik heb op mijn adres voor een mij niet bekend persoon een aanmaning ontvangen door Mempay B.V. Inzake 247 Media B.V. via het Centraal Invorderings Bureau. Ik heb een eerdere brief teruggezonden omdat deze persoon niet woonachtig is in mijn huis en ik de betreffende B.V.’s niet ken. Toch werd ik in een volgende brief gesommeerd om binnen 5 dagen 59.99 € over te maken. Ik wens dat dit acuut ophoudt en een excuses van het Centraal Invorderings Bureau

Ik wil een bevestiging dat deze brief foutief naar mijn adres werd gestuurd en dat ik verder geen brieven hierover meer ontvang.

A.Bischoff
    Geacht CIB, kunt u reageren op de klach die ik heb ingezonden?
    Centraal Invorderings Bureau
    Beste heer/mevrouw Bischoff,

Allereerst bieden wij onze excuses aan. Wij krijgen de gegevens van debiteuren door via onze opdrachtgever. Soms kan het zijn dat deze inmiddels verouderd zijn. Wij hebben de brief die naar uw adres is verzonden inderdaad retour ontvangen, helaas was op dat moment net de volgende brief geprint en helaas ook de deur uit gegaan.

Inmiddels is uw adres uit ons systeem gehaald en zult u niet meer lastig worden gevallen door onze brieven.

CIB

A.Bischoff

Ook een klacht indienen over Centraal Invorderings Bureau?