Klacht Centraal Invorderings Bureau: Onjuiste factuur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 534254
Gebruiker
Norman Brons
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eerder via Klachtkompas bezwaar gemaakt tegen de vorderingsbrief van 2 april 2021 via CIB voor Monteur aan Huis van 29,95 van 19 november 2020, graag zou ik hier een kopie van mijn bezwaar ontvangen.
Weer een brief ontvangen met datum 19 april 2021 met extra incassokosten van 40,-. Hierbij het verzoek of u namens mij bij het CIB opnieuw bezwaar wilt maken tegen deze onjuiste vordering en deze onterechte handelswijze te beëidigen. Het bedrijf Monteur aan Huis is mij onbekend, bij voortduring van deze vordering door het CIB wil ik hen laten weten juridische stappen te zullen gaan ondernemen om hier een einde aan te maken.

De oplossing

Namens mij bij het CIB opnieuw bezwaar maken tegen deze onjuiste vordering en deze onterechte handelswijze ongedaan beëindigen.

2 reacties

  1. Auteur
    Norman Brons
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen van het CIB nav deze klacht
  2. Auteur
    Norman Brons
    Datum
    Helaas nog steeds geen reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Norman Brons
Datum
Uiteindelijke oplossing
Onder protest betaald
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Centraal Invorderings Bureau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen