Klacht Centraal Invorderings Bureau: Onterecht boete

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 511364
Gebruiker
Timothy R
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De boete is aan mij ten onrechte opgelegd. Ik hield op het moment dat de boete is afgegeven anderhalve meter en was het nooit de bedoeling om de regels te over treden. Ik heb mijn aangetekende verzet tegen coronaboete kunnen indienen via post naar openbaar ministerie omdat ik Het niet mee eens was namelijk 399€. Ik heb mijn track & trace code ook ik stuur deze in de bijlage. Voor mij is het moeilijk geweest om te weten wat ik verder moest doen en nu is de boete opgelopen tot 600€ bij vismans incassobureau

De oplossing

Mijn verzoek is om de boete en deurwaarde- incasso terug te trekken tot mijn zaak behandeld is. Financieel is mijn duo afgelopen maand gestopt en ben momenteel werkzoekend. Door deze strafbeschikking is het ook moeilijker voor mij om aan werk te komen.

1 reactie

  1. Auteur
    Timothy R
    Datum
    Is niet opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Timothy R
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Centraal Invorderings Bureau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen