Klacht Centraal Invorderings Bureau: Telefonische overlast, weigeren bewijs te leveren van de zogenaamde schuld.

Klachtnummer
# 318432
Gebruiker
Nmk79
Datum
1 reactie

Details

De klacht

27! Gemiste oproepen van dit louche bedrijf, binnen 2 dagen en gewoon bellen tot 21:30u. De wereld aan e-mails en smsjes kwamen ook om de haverklap binnen. Uitleg aan de dame dat ik haar telefonisch niet te woord kan staan in verband met werk interesseerde haar niet en ze zou blijven bellen totdat ze haar verhaal gedaan had. En die woorden kwam ze na. Extra uitleg dat ik werk met zeer zieke mensen en reanimatie-oproepen krijg intereseerden haar ook niet, de telefoontjes bleven komen. Op de vraag of ze me per post met bewijsstukken wilde benaderen ging ze ook niet in, het moest en zou telefonisch. Op mijn mail met de vraag dit per post en niet meer per telefoon te doen wordt niet gereageerd. Dit is gewoon pure treiterij en stalking. En dat zou zogenaamd aangesloten zijn bij het NVI?! Grapje zeker. Deze handhaven niet deze gedragsregels. Een melding naar hen gaat er sowieso uit. Bedrijfsquote van het CIB: " No cure, no pay".. Waarschijnlijk weinig "pay" met deze waardeloze werkwijze...

De oplossing

Stoppen met telefonische overlast en bel niet steeds onderdrukt!!

1 reactie

  1. Auteur
    Centraal Invorderings Bureau
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Kappers,

    Wij willen alvast onze excuses aanbieden. 27 oproepen is inderdaad veels te veel en is ook absoluut niet onze werkwijze. Wij hebben uw telefoonnummer tijdelijk uit het dossier gehaald. Deze zal weer in het dossier worden geplaatst als het dossier uitbehandeld is en nog niet is betaald. Mijn collega's zullen een kopie van het dossier inclusief de bewijsstukken per post aan u verzenden.

    Vertrouwende u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.