Opgelost door Centralpoint.nl: Levering voldoet niet aan de overeengekomen specificatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 14421
Gebruiker
Klaas van den Heuvel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beschrijf hier je klacht zo compleet artnr:2170152 fabrikantnr: 8202-30036-01 refnr: 65361u
Mevr./mijnheer, Pakket 1 maart 2012 ontvangen. Video bewerking niet geïnstalleerd. REDEN: Tijdens de bestelling bleek een paar dagen later dat mijn vrouw ernstig ziek was. De verzorging van mijn vrouw tijdens de bestralingen en chemokuren maakte dat ik er niet toe kwam om met andere zaken bezig te zijn. Nu 10 maanden later heb ik weer ruimte en interesse gekregen om ook voor mij zelf weer iets te kunnen doen. Afgelopen week heb ik geprobeerd het programma te installeren, maar bij het installeren vroeg de diskette "Met deze diskette wordt een upgrade gemaakt" en vroeg daarna naar cd 1. Ik heb daarna een computerspecialist laten kijken of het een computer probleem was, maar deze kwam ook tot de conclusie dat het geen "stand alone "versie was. Deze was wel besteld, want voor de bestelling heb ik contact gehad met Uw klantenservice welke het toen bevestigde. Hopenlijk kunt U mij helpen ..

De oplossing

Omruilen van de software upgrade voor de stand alone versie.
Anders eventueel geld retour..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Centralpoint.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Klaas van den Heuvel
    Datum
    Centralpoint heeft de klacht op een hele goede manier met mij opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klaas van den Heuvel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Centralpoint.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen