Klacht Centralpoint.nl: Retourkosten centralpoint oneerlijk

Klachtnummer
# 133596
Gebruiker
Burcu
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een product besteld bij centralpoint op een vrijdag, met verwachting het zaterdag binnen te krijgen omdat er bij levering 1 dag stond. Dat was niet het geval. Ik kreeg het pas dinsdag binnen!! Toen heb ik het product ook niet meer nodig gehad, dus heb het pakje van de postbode aangenomen en zo ligt het nog steeds en gaat ook zo weer retour. (Het pakje is niet geopend geweest!) Nou die 1 dag wachttijd voor t leveren, misleidend informatie op hun website heeft ervoor gezorgd dat ik het product heb besteld, maar ik had het voor maandag nodig. Retourkosten zijn nu ook op mijn kosten en aangetekend nog wel. Zoo oneerlijk! Terwijl het pakje niet eens open is geweest. Slecht geregeld bij centralpoint. Goedkoop, maar het prijsverschil halen ze toch ergens weer eruit.

Gewenste oplossing

Retourkosten (aangetekend versturen) terug

1 reactie

  1. Auteur
    Centralpoint.nl
    Datum
    Geachte heer Kilic,

    Centralpoint bezorgt alleen op werkdagen. Op vrijdag besteld betekent maandag of dinsdag afleveren. We geven ook bij de producten zelf aan dat de levering 1, 2 of meer werkdagen is. Doordat u bovenden op vrijdag heeft besteld zal een annuleringsaanvraag pas maandag verwerkt kunnen worden. Dat was helaas te laat om de zending nog tegen te houden.

    Om u nu toch enigszins tegemoet te komen zullen we u een kortingscode toesturen t.w.v. 10,- om de gemaakte kosten te compenseren.

    Met vriendelijke groet,

    David Hombroek
    Manager Inside Sales

    Centralpoint.nl

Ook een klacht indienen over Centralpoint.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen