Opgelost door Centralpoint.nl: Waardeloze service.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 546475
Gebruiker
Mike
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geen communicatie, geen service, geen restitutie, zie RMA
Al maanden mee bezig, nul medewerking van centralpoint, ze reageren domweg niet

Gewenste oplossing

Geld terugstorten!
Geboden oplossing
Oplossing is goed, heb mijn geld teruggekregen. Wel jammer dat het zo lang (3 maanden) heeft moeten duren, en pas lukte na een klacht via Klachtenkompas.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Centralpoint.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    We begrijpen dat er inmiddels contact is geweest met onze support afdeling. Het betreft een geval van miscommunicatie aan onze kant. Uw RMA was reeds gecrediteerd, maar schijnbaar zonder dat u daar van op de hoogte was gebracht. Dit is uiteraard niet zoals het hoort, waarvoor dan ook onze excuses.

    Met vriendelijke groet,

    Centralpoint

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Centralpoint.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen