Opgelost door Centralpoint.nl: Weigering betaling terug te storten, order niet geleverd

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 450063
Gebruiker
Nietsontvangendusgeldterug
Datum
3 reacties

Details

Klacht

order niet geleverd, weigering om geld terug te storten.
smoes dat de order bij de buren is geleverd.

Gewenste oplossing

Volledig bedrag terug storten.
Geboden oplossing
Uiteindelijk opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    Nietsontvangendusgeldterug
    Datum
    Centralpoint heeft niet het fatsoen op deze zaak te reageren.
    producten niet geleverd en weigeren geld terug te betalen, let op met zaken doen met deze club!
  2. Auteur
    Nietsontvangendusgeldterug
    Datum
    Nog steeds niet opgelost.
    Mevrouw Fronik is niet van plan het geld terug te betalen. "Zijn het nog aan het uitzoeken"
  3. Auteur
    Centralpoint.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Ouwendijk,

    allereerst excuses voor de vertraging in de verwerking. Als een zending op de 1 of andere manier niet afleverbaar is gebleken, zoals in uw geval, gaat de zending retour magazijn. Na binnenkomst aldaar, wordt het gecrediteerd. Dit neemt proces neemt normaliter een een week in beslag, maar heeft in dit geval helaas langer geduurd. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.

    We gaan de order vandaag crediteren en deze week zal dan de terugbetaling plaatsvinden.

    Nogmaals excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    David Hombroek
    Teammanager Sales Online

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Centralpoint.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen